- Newsroom
Electroworld: Δημιούργησε το πρώτο της κατάστημα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης
ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ στην ελληνική αγορά κάνει μια νέα εταιρεία ηλεκτρικών ειδών, η Electroworld, του ομίλου DSGI, που δημιούργησε το πρώτο της στρατηγείο σε μία έκταση 5.000 τ.μ. στην Πυλαία Θεσσαλονίκης. Σημειώνεται ότι μέλος του εν λόγω ομίλου είναι και η βρετανική Dixons, που κατέχει τo πλειοψηφικό πακέτο της Κωτσόβολος.
Επιδίωξη του ομίλου είναι η Electroworld να εδραιωθεί στην ελληνική αγορά ως ο νέος ειδικός στα ηλεκτρικά είδη και ιδιαίτερα στα προϊόντα τεχνολογίας. Ο αριθμός των καταστημάτων θα εξαρτηθεί από την αποδοχή που θα έχει η Electroworld στους έλληνες καταναλωτές.
Η νέα αλυσίδα έχει σχεδιαστεί, ώστε να είναι συμπληρωματική προς τον Κωτσόβολο και όχι με στόχο να τον υποκαταστήσει ή να μειώσει το μερίδιό του στην αγορά. Σήμερα η Electroworld έχει συνολικά 24 καταστήματα στην Ευρώπη και συγκεκριμένα δώδεκα στην Τσεχία, επτά στην Ουγγαρία και πέντε στην Πολωνία. Συνολικά απασχολεί 1.400 εργαζομένους και κατέχει περίπου 65.500 τ.μ. χώρου πωλήσεων.
H Electroworld διαθέτει σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές μεγάλη γκάμα προϊόντων της αγοράς με έμφαση στα προϊόντα τεχνολογίας. "Το νέο κατάστημα της Electroworld θα δώσει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επιλέξουν τα είδη της αρεσκείας τους μέσα από μία μεγάλη γκάμα προϊόντων, τα οποία θα είναι κατηγοριοποιημένα, ώστε οι πελάτες του καταστήματος να κάνουν με ευκολία τις αγορές τους. Μάλιστα θα υπάρχει ειδική περιοχή αφιερωμένη στην κινητή τηλεφωνία και στους υπολογιστές, ενώ το τεχνικό τμήμα του καταστήματος θα προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες σε όσους πελάτες θα τις χρειαστούν. Το τμήμα αυτό λανσάρεται για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη", τονίζει μιλώντας στη "Μ" ο εμπορικός διευθυντής της Κωτσόβολος Chris Matthews.
Σύμφωνα με τον ίδιο τα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνουν την επέκταση του νέου σήματος και στα Βαλκάνια, ωστόσο επί του παρόντος αιχμή του δόρατος για τη διοίκηση του ομίλου είναι η Ελλάδα και ενίσχυση του δικτύου της Κωτσοβολος μέσω franchising στα ελληνικά νησιά.
Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Electroworld, σύμφωνα με τον κ. Matthews, είναι η υψηλή ποιότητα των προϊόντων που προσφέρει, οι χαμηλές τιμές και οι παρεχόμενες υπηρεσίες.
Σύμφωνα με τον κ. Matthews οι έλληνες καταναλωτές συγκαταλέγονται μεταξύ των πιο ενημερωμένων και απαιτητικών καταναλωτών . "Δείχνουν την ίδια όρεξη για τα νέα προϊόντα είτε πρόκειται για το νέο κινητό τηλέφωνο LG Prada όσο και για τα υψηλής δυναμικότητας πλυντήρια ρούχα ή τα νέα προϊόντα GPS", λέει ο κ. Matthews.
Τη νέα αλυσίδα θα παρουσιάσει την ερχόμενη Τετάρτη ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου DSGi South East Europe, Fernando de Vicente.
ΛΙΝΑ ΤΣΙΡΕΚΑ