Ψωμιάδης σε Τζιτζικώστα: Εύχομαι τα επόμενα βήματά σου να είναι στην Αθήνα

Ο πρώην περιφερειάρχης και νυν υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης συναντήθηκε με τον νυν περιφερειάρχη και εκ νέου υποψήφιο στο γραφείο του δεύτερου που ήταν η έδρα του πρώτου...

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Κάποτε είχαν κοντραριστεί στη μάχη διαδοχής του τότε περιφερειάρχη κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτη Ψωμιάδη, ο οποίος είχε κηρυχθεί έκπτωτος. Ήταν το 2012 και ο μεν Ψωμιάδης είχε υποστηρίξει τον αδελφό του Διονύση, ενώ η επίσημη ΝΔ είχε επιλέξει να στηρίξει την υποψηφιότητα του τότε αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Απόστολου Τζιτζικώστα, που τελικά και επικράτησε.

Στο μεταξύ οι σχέσεις αποκαταστάθηκαν, ενώ σήμερα το πρωί τα είπαν με διαφορετικούς ρόλους. Ο μεν Τζιτζικώστας είναι περιφερειάρχης και θα επιδιώξει την επανεκλογή του στον ίδιο αξίωμα, ο δε Ψωμιάδης κατεβαίνει ως υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Η συνάντηση έγινε στο γραφείο του κ. Τζιτζικώστα, όπου παλιά ήταν η έδρα του κ. Ψωμιάδη, με τον υποψήφιο δήμαρχο Θεσσαλονίκης να εύχεται στον περιφερειάρχη τα επόμενα βήματά του να είναι στην Αθήνα.

Ο κ. Τζιτζικώστας έκανε λόγο για «αλλαγή κατεύθυνσης και μεγάλες αλλαγές» σε σχέση με την προηγούμενη διοίκηση, ενώ χαρακτήρισε διεκδικητικό και μαχητή τον κ. Ψωμιάδη που όπως είπε είναι βέβαιος πως θα αφήσει το αποτύπωμά του και στη Θεσσαλονίκη. «Ενημέρωσα τον Παναγιώτη Ψωμιάδη για την αλλαγή κατεύθυνσης και για τις μεγάλες αλλαγές που έχουμε κάνει στην περιφέρεια, αλλαγές οι οποίες συμβάλλουν σημαντικά και στην επόμενη μέρα του δήμου Θεσσαλονίκης», τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας.

Ο κ. Ψωμιάδης έκανε λόγο για ένα τεράστιο έργο που δεν μπορέσαμε να τελειώσουμε. «Χαίρομαι γιατί η απορροφητικότητα των κονδυλίων του ΕΣΠΑ έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Ανταλλάξαμε απόψεις για το αύριο, διότι θεωρώ από τώρα ότι είναι και ο επόμενος περιφερειάρχης, μετά το σπουδαίο έργο που έχει κάνει. Πιστεύω ότι ως ο επόμενος δήμαρχος θα έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία και στο μέλλον. Του εύχομαι ό,τι καλύτερο και τα επόμενα βήματά του να είναι στην Αθήνα», κατέληξε.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA