Θεσσαλονίκη: Αίτημα Αγγελούδη για λειτουργία του Μετρό μέχρι τη 01:00

Ο Δήμαρχος με επιστολή του προς τη Thema ζητάει να διευρυνθεί το ωράριο τις νύχτες

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Επιστολή στη Thema με την οποία ζητά την επέκταση του ωραρίου δρομολογίων του Μετρό Θεσσαλονίκης ως τη μια μετά τα μεσάνυχτα απέστειλε ο Δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης.Ο Δήμαρχος διαμηνύει προς τη διαχειρίστρια εταιρεία του Μετρό ότι στόχος είναι να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες μετακινήσεων τόσο των κατοίκων όσο και των επισκεπτών της πόλης. 

Το Μετρό Θεσσαλονίκης τέθηκε ξανά σε λειτουργία για το κοινό μετά τη διακοπή λόγω των δοκιμαστικών δρομολογίων για την επέκταση προς Καλαμαριά που αναμένεται να παραδοθεί μέσα στον Ιούλιο, μετά από τρεις εβδομάδες.

Το ωράριο λειτουργίας ωστόσο από Δευτέρα μέχρι Κυριακή ορίστηκε από τις 05.15 μέχρι τις 23.00, κάτι που δυσαρεστεί το επιβατικό κοινό καθώς βρισκόμαστε σε εποχή με μεγαλύτερη κινητικότητα στο κέντρο.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA