Θεσσαλονίκη: Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα στο μετρό - Κανονικά τα δρομολόγια
Επί 2,5 ώρες η κυκλοφορία από το σταθμό «Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό» έως το σταθμό «Σιντριβάνι» διεξάγονταν μόνο μέσω της τροχιάς 2
Μετά το τέλος της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας για την τραγωδία των Τεμπών
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Αποκαταστάθηκε η λειτουργία όλων των σταθμών του Μετρό Θεσσαλονίκης όπως ανακοίνωσε η διαχειρίστρια εταιρία. Τα μέτρα ίσχυσαν για περίπου 3 ώρες καθώς τέσσερις σταθμοί είχαν κλείσει λόγω της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας για τα Τέμπηστο κέντρο της πόλης.
“Σας ενημερώνουμε ότι οι σταθμοί «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», «Βενιζέλου» «Σιντριβάνι» και «Πανεπιστήμιο» επαναλειτουργούν και τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά σε όλο το μήκος της Γραμμής 1” αναφέρει η ανακοίνωση της Thema.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΕπί 2,5 ώρες η κυκλοφορία από το σταθμό «Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό» έως το σταθμό «Σιντριβάνι» διεξάγονταν μόνο μέσω της τροχιάς 2
Ολοκληρώνονται σήμερα Πέμπτη 20 Μαρτίου οι εργασίες αναβάθμισης
«Με έπιασε από τον λαιμό και με χτύπησε», περιγράφει ένα από τα θύμα του
Αναχωρούν το Σάββατο οι Έλληνες εθελοντές - Με drones, θερμικές κάμερες και σκύλους έρευνας για τον εντοπισμό επιζώντων μετά τον φονικό σεισμό