Θεσσαλονίκη: Άνοιξαν οι τέσσερις σταθμοί του Μετρό στο κέντρο

Μετά το τέλος της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας για την τραγωδία των Τεμπών

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Αποκαταστάθηκε η λειτουργία όλων των σταθμών του Μετρό Θεσσαλονίκης όπως ανακοίνωσε η διαχειρίστρια εταιρία. Τα μέτρα ίσχυσαν για περίπου 3 ώρες καθώς τέσσερις σταθμοί είχαν κλείσει λόγω της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας για τα Τέμπηστο κέντρο της πόλης.

“Σας ενημερώνουμε ότι οι σταθμοί «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», «Βενιζέλου» «Σιντριβάνι» και «Πανεπιστήμιο» επαναλειτουργούν και τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά σε όλο το μήκος της Γραμμής 1” αναφέρει η ανακοίνωση της Thema.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA