Θεσσαλονίκη: Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα στο μετρό - Κανονικά τα δρομολόγια

Επί 2,5 ώρες η κυκλοφορία από το σταθμό «Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό» έως το σταθμό «Σιντριβάνι» διεξάγονταν μόνο μέσω της τροχιάς 2

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Νέο τεχνικό πρόβλημα προέκυψε το πρωί της Παρασκευής στο Μετρό της Θεσσαλονίκης με αποτέλεσμα οι επιβάτες να μετεπιβιβάζονται στην Τροχιά 2 στον Σταθμό «Σιντριβάνι».

Τελικά το πρόβλημα αποκαταστάθηκε λίγο μετά τη μία και η λειτουργία του μετρό επανήλθε και στις δύο τροχιές.

Το τεχνικό πρόβλημα προέκυψε λίγο μετά τις 10:30 με αποτέλεσμα να προκληθούν καθυστερήσεις στα δρομολόγια και ταλαιπωρία στο επιβατικό κοινό. 

Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση, από το σταθμό «Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό» έως το σταθμό «Σιντριβάνι» η κυκλοφορία γινόταν μόνο μέσω της τροχιάς 2. Τα δρομολόγια διεξάγονταν κανονικά κατά μήκος του υπολοίπου της γραμμής.

metro-provlima-3.jpg?v=0

Υπενθυμίζεται οτι κλειστοί θα είναι σήμερα από τις 6.00 το απόγευμα, κατόπιν εντολής της αστυνομίας, οι σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», «Βενιζέλου», «Σιντριβάνι» και «Πανεπιστήμιο».

Οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς να σταματούν στους συγκεκριμένους σταθμούς και θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση για την επαναλειτουργία τους.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA