Κυρανάκης: Έρχεται το 24ωρο Μετρό στη Θεσσαλονίκη - Πότε θα ισχύσει (βίντεο)
Όσα διαμήνυσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών σχετικά με τον νέο ΚΟΚ που τέθηκε σε ισχύ
H λειτουργία της βασικής γραμμής θα διακοπεί σε δύο χρονικές περιόδους, για διάστημα περίπου 10 έως 15 ημερών κάθε φορά
Απέχουμε τουλάχιστον δύο μήνες από την πρώτη διακοπή λειτουργίας της βασικής γραμμής του μετρό, προκειμένου να γίνουν οι αναγκαίες δοκιμές για τη γραμμή επέκτασης προς Καλαμαριά, ωστόσο, οι σχεδιασμοί για την υποκατάσταση του μετρό από αστικά λεωφορεία έχουν ήδη ξεκινήσει.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά έως τώρα η λειτουργία της βασικής γραμμής θα διακοπεί σε δύο χρονικές περιόδους, για διάστημα περίπου 10 έως 15 ημερών κάθε φορά.
Η πρώτη εκτιμάται πως θα είναι προς το τέλος Νοεμβρίου, αρχές Δεκεμβρίου και η δεύτερη προς το τέλος Ιανουαρίου, αρχές Φεβρουαρίου 2026.
Δεδομένου ότι με το μετρό μετακινούνται καθημερινά δεκάδες χιλιάδες Θεσσαλονικείς και επισκέπτες η διακοπή της λειτουργίας του αναμένεται να προκαλέσει αναστάτωση σε αυτό το μέρος του επιβατικού κοινού που έχει βάλει το μετρό στην καθημερινότητά του.
Επιπλέον, υπάρχει κίνδυνος αύξησης του κυκλοφοριακού φόρτου στην περίπτωση που οι καθημερινοί επιβάτες του μετρό επιλέξουν το ΙΧ τους για τις μετακινήσεις τους για εκείνο το χρονικό διάστημα.
Για τους λόγους αυτούς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει δώσει εντολή προς τον αρμόδιο Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης να προχωρήσει στην εκπόνηση ενός σχεδίου ώστε η απουσία του μετρό να υποκατασταθεί από αστικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ προκειμένου οι επιβάτες να έχουν εναλλακτική λύση μετακίνησης με την αστική συγκοινωνία.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα στελέχη του ΟΣΕΘ έχουν ξεκινήσει ήδη την επεξεργασία διαφόρων σεναρίων για την καλύτερη δυνατή υποκατάσταση του μετρό για το διάστημα που αυτό δεν θα λειτουργεί.
Όπως αναφέρει αρμόδια πηγή «είναι νωρίς για να πούμε ακόμη πως ακριβώς θα ενισχύσουμε τις αστικές λεωφορειακές γραμμές. Εξετάζονται διάφορες λύσεις, σε συνεργασία του ΟΣΕΘ με τον ΟΑΣΘ, ώστε όσοι σήμερα χρησιμοποιούν το μετρό για τις καθημερινές μετακινήσεις τους να έχουν διαθέσιμα αστικά λεωφορεία τα οποία θα καλύπτουν τις ίδιες ανάγκες».
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ένα από τα σενάρια που επεξεργάζονται είναι η δημιουργία δύο ειδικών λεωφορειακών γραμμών οι οποίες θα κινούνται κατά μήκος του άξονα της βασικής γραμμής του μετρό. Σε κάθε περίπτωση θα απαιτηθούν περί τα 20 με 30 λεωφορεία, πλέον αυτών τα οποία δρομολογεί καθημερινά ο ΟΑΣΘ. Οι γραμμές αυτές θα είναι προσωρινές και θα λειτουργήσουν μόνον κατά το διάστημα που δεν θα υπάρχει μετρό.
Ερωτηθείς από το emakedonia.gr για το εάν ο ΟΑΣΘ θα μπορεί να ανταποκριθεί στις επιπλέον απαιτήσεις σε λεωφορεία και οδηγούς ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Κώστας Ταγγίρης είπε πως «ο ΟΑΣΘ διαθέτει λεωφορεία. Χθες βγάλαμε στους δρόμους 314 οχήματα, αριθμό που επιτυγχάνουμε για πρώτη φορά, έπειτα από αρκετά χρόνια. Σε ό,τι αφορά τους οδηγούς όπου αντιμετωπίζουμε κάποια στενότητα, θα βρούμε λύσεις για εκείνο το διάστημα, σε συνεννόηση και με το σωματείο των εργαζομένων».
Όσα διαμήνυσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών σχετικά με τον νέο ΚΟΚ που τέθηκε σε ισχύ
Οι απινιδωτές είναι χορηγία του ομίλου Μασούτη και τοποθετήθηκαν σε όλες τις αποβάθρες του μετρό της Θεσσαλονίκης
Το νέο βιβλίο του δημοσιογράφου και συγγραφέα που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μπαρμπουνάκη παρουσιάστηκε στην Ένωση Συντακτών Μακεδονίας - Θράκης ΕΣΗΕΜ-Θ
Σημαντική ανάσα για γονείς και παιδιά