Βγήκαν στους δρόμους οι συνταξιούχοι

Διαδηλώνουν μπροστά από την διοίκηση 3ης και 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας στην οδό Αριστοτέλους

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν συνταξιούχοι για τα προβλήματα στην Υγεία στη Θεσσαλονίκη. Περίπου 150 μέλη συνταξιουχικών οργανώσεων διαδηλώνουν μπροστά από την διοίκηση 3ης και 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας στην οδό Αριστοτέλους. Οι συνταξιούχοι διαμαρτύρονται για τις μειώσεις και τις περικοπές στα νοσοκομεία και στα ασφαλιστικά ταμεία, ενώ καταγγέλουν πως «το πρόβλημα δεν είναι δημοσιονομικό αλλά πολιτικό, με στόχο την μετάβαση σε ένα νέο πανευρωπαϊκό μοντέλο, που η υγεία θα πωλείται από ασφαλιστικές εταιρείες χωρίς καμία κρατική εγγύηση». Τετραμελής επιτροπή ανέβηκε στα γραφεία της διοίκησης των υγειονομικών περιφερειών, για να μεταφέρει τα αιτήματα των συνταξιούχων.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA