FFF 2025 - Μπενρουμπή:Η ΜΕΤΚΑ θα συμμετάσχει στον διαγωνισμό για την ανάπλαση της ΔΕΘ

Το ενδιαφέρον του ομίλου για το project της ανάπλασης εξέφρασε ο Πρόεδρος και και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας στο πλαίσιο της ημερίδας που διοργανώνουν η «Μακεδονία της Κυριακής» και το emakedonia.gr

Η αναπτυξιακή ατζέντα της Θεσσαλονίκης και της κεντρικής Μακεδονίας τίθεται στο επίκεντρο στο πλαίσιο του FAST FORWARD FORUM 2025 που διοργανώνουν η «Μακεδονία της Κυριακής» και το emakedonia.gr, με τον Ντίνο Μπενρουμπή, Πρόεδρο και και Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΕΤΚΑ (όμιλος METLEN) να εκφράζει το ενδιαφέρον της εταιρείας για την ανάπλαση της ΔΕΘ, όταν προκηρυχτεό ο σχετικός διαγωνισμός.

«Προχωρά καλά το Flyover»

«Η ΜΕΤΚΑ έπιασε ό, τι είχε υποσχεθεί στα οικονομικά μεγέθη, το πρώτο τρίμηνο του 2025 υπερδιπλασιάσαμε τα έσοδά μας, η ΜΕΤΚΑ είναι ένας άξιος και ισότιμος ανταγωνιστής των υπόλοιπων κατασκευαστικών ομίλων. Έχουμε το flyover, 16 σχολεία στο νομό Θεσσαλονίκης και την επέκταση του έκτου προβλήτα, το flyover είναι ένα εμβληματικό έργο, προχωρά με καλούς ρυθμούς, έχει κατασκευαστεί πάνω από το 20%, συνέβαλε και ο κ. Ταχιάος στο να ξεπεράσουμε τα όποια προβλήματα, δε φτάσαμε όμως στο τέλος, δεν πρέπει να χαλαρώνουμε, πρέπει να συνεχίσουμε με τους ίδιους ρυθμούς. Αναφορικά με τα σχολεία έχουν ήδη άδεια κατασκευής τα 11, προχωρούν και αυτά καλά, είμαι φανατικός υποστηρικτής των συμπράξεων δημοσίου και ιδιωτών για τα έργα, καλό είναι το Ταμείο Ανάκαμψης αλλά δεν αρκεί από μόνο του, το Ταμείο θα τελειώσει, τα χρήματα του κράτους δεν επαρκούν για τα πάντα», επεσήμανε ο Ντίνος Μπενρουμπή, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΕΤΚΑ.

«Έλλειψη εργαζομένων στον κατασκευαστικό κλάδο»

«Στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα συνεργαζόμαστε με το Ikos/Sani, και τη Dimand για την ανάπλαση του ΦΙΞ ενώ προσωπικά με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το έργο του Μουσείου Ολοκαυτώματος. Εφόσον προχωρήσει ο διαγωνισμός για την ανάπλαση της ΔΕΘ θα είμαστε παρόντες. Υπάρχει στενότητα στην αγορά εργασίας και έλλειψη εργαζομένων στον κατασκευαστικό τομέα (και ειδικευμένων και ανειδίκευτων εργατών), για εμένα η λύση είναι να είμαστε προτιμητέοι εργοδότες για να προτιμούν να έρχονται σε εμάς οι εργαζόμενοι, όχι τόσο να φέρνουμε εργάτες από τρίτες χώρες», σημείωσε.

«Ο δανεισμός των επιχειρήσεων για έργα ΣΔΙΤ είναι φθηνότερος του δανεισμού του Δημοσίου, τα έργα με ΣΔΙΤ γίνονται γρήγορα, γίνονται τώρα, κάποια έργα απαιτούν συγκεκριμένες τεχνικές δυνατότητες τα οποία δεν διαθέτουν όλες οι εταιρείες», υποστήριξε.

Η συγκεκριμένη τοποθέτηση προκάλεσε την αντίδραση του υφυπουργού υποδομών και μεταφορών, Νίκου Ταχιάου που αμφισβήτησε πως ο δανεισμός των ιδιωτών για έργα ΣΔΙΤ είναι φθηνότερος από τον δανεισμό του κράτους.

Loader