Ένα νέο γευστικό επενδυτικό… ταξίδι στη Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα «ψήνει» ο όμιλος Goody’s – Everest (ανήκει στην Vivartia) που αναζητά επενδυτές για το άνοιγμα καταστήματος La Pasteria (ιταλικές γεύσεις με προσανατολισμό στο casual dining) στο κέντρο της πόλης, βάζοντας παράλληλα στα ραντάρ του την επέκταση των Everest σε Ανατολική Μακεδονία, Θράκη και Κεντρική Μακεδονία.
Πέρα από το brand La Pasteria (με συνολικά 15 καταστήματα, 13 στην Αθήνα, 1 στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη και 1 στο αεροδρόμιο Μακεδονία) που σχεδιάζει απόβαση στο κέντρο, ο όμιλος ρίχνει το βάρος και στην ισχυροποίηση της παρουσίας των Everest σε Εύοσμο και Καλαμαριά (διαθέτει 6 καταστήματα στη Θεσσαλονίκη).
Την ίδια στιγμή, ο όμιλος Goody’s στοχεύει διαρκώς στην περαιτέρω επέκταση της παρουσίας των σημάτων του ομίλου σε ευρύτερες γεωγραφικές ζώνες ενδιαφέροντος με τη σύναψη συνεργασιών με στρατηγικούς εταίρους.
Ο όμιλος διαθέτει παρουσία σε χώρες των Βαλκανίων, της Ανατολικής Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής, μέσω της σύναψης συμφωνιών Master Franchise, το οποίο αποτελεί στην ουσία μια μέθοδο διεθνούς συνεργασίας, δίνει τη δυνατότητα σε μια εταιρεία (Franchisor) να αναπτυχθεί σε μια ξένη αγορά ευκολότερα και γρηγορότερα, εκμεταλλευόμενη στο μέγιστο βαθμό τη γνώση της τοπικής αγοράς.
Ο Ανδρέας Τσουκάλης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Goody’s-Everest, ξεδιπλώνει στο emakedonia.gr την αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρείας, στέκεται στις επιπτώσεις των πληθωριστικών πιέσεων στο πορτοφόλι των καταναλωτών (είναι πιο επιφυλακτικοί και πιο… φειδωλοί στα έξοδά τους) ενώ διαβλέπει θετικές προοπτικές για την εστίαση στη χώρα μας, χωρίς ωστόσο να λείπουν και σημαντικές προκλήσεις (λειτουργικό κόστος, ανατιμήσεις, δυσκολίες στην εύρεση εργαζομένων) που καλείται να υπερβεί ο κλάδος.
Εδραίωση παρουσίας στη Βόρεια Ελλάδα – Περιθώρια ανάπτυξης σε Αλεξανδρούπολη, Ξάνθη, Σέρρες, Κατερίνη και Καβάλα

Ποια τα επενδυτικά σχέδια του ομίλου για τη Βόρεια Ελλάδα αναφορικά με τα brands Goody’s, Everest, Flocafe, La Pasteria;
Με την πρόσφατη έναρξη του νέου καταστήματος Goody’s Burger House στην Πτολεμαΐδα, η αλυσίδα εδραιώνει πλέον την παρουσία της στη Β. Ελλάδα, καλύπτοντας όλες τις βασικές περιοχές. Σε ότι αφορά στο σήμα Εverest, υπάρχουν ακόμα αρκετά περιθώρια ανάπτυξης, τόσο στη Θεσσαλονίκη, όσο και σε άλλες πόλεις της B. Ελλάδας - όπως η Αλεξανδρούπολη, η Ξάνθη, οι Σέρρες, η Κατερίνη και η Καβάλα.
Σχεδιάζετε άνοιγμα νέων καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη;
Αναφορικά με τη στρατηγική ανάπτυξης του Ομίλου μας στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, η προτεραιότητά μας είναι τα σήματα της La Pasteria και του Εverest. Συγκεκριμένα, για την La Pasteria αναζητούμε επενδυτές για το άνοιγμα σημείων στο κέντρο της πόλης. Όσον αφορά στο Εverest, πέραν του κέντρου, εστιάζουμε και σε περιοχές της δυτικής Θεσσαλονίκης - όπως ο Εύοσμος - αλλά και της ανατολικής, όπως η Καλαμαριά.
Ο υψηλός πληθωρισμός και τα προγράμματα πιστότητας
Πόσο έχει αλλάξει τις καταναλωτικές συνήθειες η ακρίβεια;
Ο υψηλός πληθωρισμός προφανώς επηρεάζει άμεσα το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών για εστίαση και διασκέδαση.
Οι καταναλωτές είναι πλέον πιο επιφυλακτικοί και συχνά αναζητούν πιο οικονομικές επιλογές, περιορίζοντας παράλληλα τον αριθμό των εξόδων για φαγητό, αλλά και τη δαπάνη ανά επίσκεψη.
Ένα αμοιβαία ωφέλιμο εργαλείο των επιχειρήσεων απέναντι στις επιπτώσεις της ακρίβειας είναι τα προγράμματα πιστότητας. Μέσα από αυτό κάθε επιχείρηση μπορεί να ισχυροποιήσει τις σχέσεις με τους πελάτες της, προσφέροντάς τους εξατομικευμένες προσφορές και εκπτώσεις σε προϊόντα ή υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν πραγματικά, και προσδίδοντας έτσι μεγαλύτερη αξία στα χρήματά τους.
Στον Όμιλό μας αξιοποιούμε διαχρονικά το εργαλείο αυτό, αφού διαθέτουμε δύο ιδιαίτερα επιτυχημένα προγράμματα πιστότητας, το «All Star Club» των Goody’s Burger House και το «Bite Club» των everest. Και τα δύο έχουν σχεδιαστεί με στόχο να βελτιώσουν τη συνολική καταναλωτική εμπειρία, προσφέροντας παράλληλα αληθινά προσωποποιημένη επικοινωνία, εξυπηρέτηση και ουσιαστική επιβράβευση για τις προτιμήσεις του πελάτη.
«Τουρισμός και κατανάλωση εκτός σπιτιού βοηθούν την εστίαση, νέες τεχνολογίες, επένδυση στην ποιότητα, προτεραιότητες»
Ποιες οι προοπτικές της εστίασης στην Ελλάδα;
Οι προοπτικές της αγοράς εστίασης στην Ελλάδα είναι μεν θετικές, όμως επιφυλάσσουν και σημαντικές προκλήσεις. Η πορεία του τουρισμού και η διαχρονική τάση για κατανάλωση εκτός σπιτιού δημιουργούν ευνοϊκές συνθήκες. Ωστόσο, το υψηλό κόστος ζωής και οι προκλήσεις του αυξανόμενου λειτουργικού κόστους και της δυσκολίας εύρεσης προσωπικού, απαιτούν από τις επιχειρήσεις να είναι ευέλικτες και καινοτόμες. Σε αυτό το πλαίσιο, η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και η διαρκής επένδυση στην ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών αποτελούν τις σημαντικότερες προτεραιότητες για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας όλων των επιχειρήσεων, και κυρίως όσων δραστηριοποιούνται στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο της εστίασης.